Voor het webinar in februari hebben we medewerkers van de Belastingdienst bereid gevonden om in te gaan op het krijgen en behouden van de ANBI-status en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk beantwoorden zij ook vragen van jullie. Welke vragen heb jij over ANBI, over vrijwilligersvergoeding of BTW. Waar wil jullie stichting meer duidelijkheid over? Kortom: wat zou jij de belastingdienstmedewerkers vragen? 

In dit webinar op 24 februari van 20.00 tot 21.00 leggen Peter Jansen en Wido Donkers van de Belastingdienst alles over ANBI uit. Ze gaan in op wat een ANBI precies is en aan welke regels en voorwaarden voldaan moet worden. Ze vertellen over de nieuwe ontwikkelingen rondom publicatieplicht en standaardformulieren. Erik Boerrigter modereert en zal de vragen van jullie (indien gewenst anoniem) doorgeven.

Meer informatie over het webinar Alle nieuwe ANBI regels op een rij en alles wat je nog meer wilde weten op 24 februari en aanmelden: kleinegoededoelen.nl/events/alle-nieuwe-anbi-regels-op-een-rij/

Stel jullie vraag over het ANBI-stelsel – het liefst voor 10 februari – door een mail te sturen naar secretariaat@partin.nl.