Er kan van alles fout gaan bij fondsenwerving. Dat weet jij als geen ander. Helaas. Want veel fouten zijn te voorkomen. En daar weet Bas van Breemen weer alles van. Hij noemt het Volle Zaal Effect of Grabbelton Effect. Zo herkent hij 9 veelvoorkomende effecten en geeft aan hoe deze fouten te voorkomen zijn. Tijdens het gratis webinar Voorkom de meest gemaakte fouten in fondsenwerving (en krijg meer donaties) vertelt hij het je. En elke deelnemer krijgt gratis het boekje met fondsenwervingstips toegestuurd. Bovendien heeft Bas voor Partin-leden een interessante aanbieding.

Bas werkt al 20 jaar in fondsenwerving als creatief strateeg. En dat is goed nieuws voor jou. Je vraagt je nu vast af: Waarom? Hij geeft er zelf antwoord op.

‘Omdat ik al deze fouten zelf al een of meerdere keren heb gemaakt. En zo heb ontdekt wat werkt en wat niet. Zodat jij dat niet allemaal zelf hoeft uit te vinden. Mijn ‘lightbulb’-moment kwam toen ik doorhad dat veel fouten ontstaan doordat ik vanuit mijn eigen bril schreef en ontwierp. Toen ik bij elke tekst en ontwerp de ontvanger centraal zette, gingen mijn campagnes meteen veel beter.’ Dat wenst hij jou ook toe. Met zijn tips haal je meer geld op. Mis het webinar op 14 september dus niet.

In het webinar. dat georganiseerd is door Partin, gaat Gonnneke Campen (Partin) met Bas van Breemen in gesprek. Over veelvoorkomende fouten bij fondsenwerving. Meer informatie over het webinar vinden jullie hier. Direct aanmelden kan via deze link.

Maar Bas doet meer. Hij is oprichter van het trainingsplatform: beterfondsenwerven.nl. Hier leren fondsenwervers om een beter fondsenwerver te worden. Om met meer vertrouwen en meer succes jullie mooie werk te doen. Hij vertelde ons: ‘Dit heb ik juist gestart om kleine goede doelen de kans te geven om aan de kennis te komen die de grote doelen hebben.’ Daarom komt hij met een voorstel. Een exclusieve aanbieding voor leden van Partin.

Gratis review van jouw campagne
Iedereen die zich voor het einde van het jaar inschrijft voor Beter Fondsenwerven krijgt gratis een review van zijn of haar campagne. Je krijgt tips om de campagne sterker te maken te verbeteren. Zodat je meer donaties gaat ophalen.

Investering verdien je zeker terug
Natuurlijk zijn er aan het inschrijven voor de trainingen kosten verbonden. Maar bedenk wel: Zo’n review van een campagne is waardevol omdat je meteen tips van een expert krijgt. En omdat je die meteen kunt toepassen verdien je de training meteen terug met je eerstvolgende campagne.

‘Het bewijs? Ik ontving een mooie gift van 100 euro, omdat de donateur de brief die ik had geschreven zo lekker concreet en duidelijk vond.’ Zo reageerde Sigrid Mulder. Zij is fondsenwerver en neemt deel aan het trainingsprogramma van Beter Fondsenwerven.

Meer informatie over de trainingen die Bas ontwikkelde, vind je op beterfondsenwerven.nl.