Datum, tijd en locatie

Donderdag 12 september 2024 om 20.00u. Online via Zoom webinar.

Leden hebben via de nieuwsbrief een uitnodiging ontvangen om zich aan te melden voor de Algemene Ledenvergadering. Mocht je deze nieuwsbrief niet hebben ontvangen en toch aanwezig willen zijn, stuur dan een mail naar secretariaat@partin.nl. Vermeld hierin je naam en de naam van je organisatie.

Mocht je naar aanleiding van de documenten bij de agendapunten vragen hebben, stuur deze dan uiterlijk drie dagen voor de Algemene Ledenvergadering naar secretariaat@partin.nl. Dan kunnen de sprekers deze vragen alvast meenemen in hun presentatie.

Agenda

01. Opening en vaststellen agenda

02. Vaststelling notulen van de vorige vergadering
Link naar de notulen

03. Uitvoering beleidsplan 2022 – 2026
Link naar het beleidsplan

04. Jaarverslag 2023
Link naar het jaarverslag (pagina 7-14)

05. Financieel verslag 2023
Link naar het jaarverslag (pagina 15-19, 22-25, 27-29)

06. Begroting 2024
Link naar het jaarverslag (pagina 20-21, 25-26, 29-30)

07. Verslag Kascommissie.
Link naar het jaarverslag (pagina 32-33)

08. Voorstel contributieverhoging
Link naar het memo
De webpagina waar in het memo aan wordt gerefereerd: https://partin.nl/overzicht-voor-leden/voordeel-voor-leden/

09. Aftreden en benoeming bestuursleden
Joost Verwilghen  en Rutger-Jan Schoen blijven aan als bestuursleden.
Kirsten Giethoorn treedt af als bestuurslid en secretaris; zij stelt zich niet opnieuw beschikbaar.
Het bestuur draagt Lisanne Spanbroek voor als bestuurslid en penningmeester.
Het bestuur dankt Kirsten voor haar inzet.
Het bestuur is op zoek naar nieuwe bestuursleden. Lijkt het je interessant of wil je meer weten, neem dan contact op met de voorzitter via joostverwilghen@partin.nl en/of de directeur via erikboerrigter@partin.nl.

10. Aftreden en benoeming leden kascommissie 2023
De kas is dit jaar gecontroleerd door Thea Thijssen en Silvia Zürmühle. Thea Thijssen treedt na dit tweede jaar af, Silvia Zürmühle zal over boekjaar 2024 aanblijven. Het bestuur is op zoek naar nieuwe leden voor de kascommissie. Meld je aan via secretariaat@partin.nl, dan nemen we je naam op in het rooster van aan- en aftreden.

Het bestuur dankt Thea Thijssen voor haar bijdrage.

11. Rondvraag en sluiting
Mocht je naar aanleiding van de documenten bij de agendapunten vragen hebben, stuur deze dan uiterlijk drie dagen voor de ALV naar secretariaat@partin.nl. Dan kunnen de sprekers deze vragen alvast meenemen in hun presentatie.

Algemene Ledenvergadering 2020 – online

Algemene Ledenvergadering tijdens de Wilde Ganzen – Partindag 2019 in Nijkerk

ALV tijdens de Partindag 2018 in Hilversum

Algemene Ledenvergadering tijdens de Partindag 2018 in Hilversum

Aanmelding ALV 2024