Datum, tijd en locatie

Zaterdag 1 november 2025 om 12.35u. Tijdens de lunch van de Partindag.

Leden hebben via de nieuwsbrief een uitnodiging ontvangen om zich aan te melden voor de Algemene Ledenvergadering. Mocht je deze nieuwsbrief niet hebben ontvangen en toch aanwezig willen zijn, stuur dan een mail naar secretariaat@partin.nl. Vermeld hierin je naam en de naam van je organisatie.

Mocht je naar aanleiding van de documenten bij de agendapunten vragen hebben, stuur deze dan uiterlijk drie dagen voor de Algemene Ledenvergadering naar secretariaat@partin.nl. Dan kunnen de sprekers deze vragen alvast meenemen in hun presentatie.

Agenda

01. Opening en vaststellen agenda

02. Vaststelling notulen van de vorige vergadering
Link naar de notulen

03. Jaarverslagen 2024
Link naar het jaarverslag (pagina 11-14)

04. Financiële verslagen 2024
Link naar het jaarverslag (pagina 16-30)

05 Begrotingen 2026
Link naar de begrotingen

06. Verslag kascommissie
Link naar het jaarverslag (pagina 32-33)

07. Benoeming nieuwe bestuursleden
Het bestuur draagt Marten Janse, Ambika Lucassen, Sigrun Spaans en Marie-Lise Tuyikeze voor als bestuursleden van Vereniging Partin. Lisanne Spanbroek heeft aangegeven de taak van penningmeester te willen overdragen. Het bestuur is op zoek naar een nieuwe penningmeester

08. Aftreden en benoeming leden kascommissie boekjaar 2025 & 2026
Silvia Zurmühle en Wilko Brink treden af als leden van de kascommissie. Het bestuur is op zoek naar nieuwe mensen die de kas willen controleren over de komende boekjaren.

09.Rondvraag en sluiting
Mocht je naar aanleiding van de documenten bij de agendapunten vragen hebben, stuur deze dan uiterlijk drie dagen voor de ALV naar secretariaat@partin.nl. Dan kunnen de sprekers deze vragen alvast meenemen in hun presentatie.

Algemene Ledenvergadering 2020 – online

Algemene Ledenvergadering tijdens de Wilde Ganzen – Partindag 2019 in Nijkerk

ALV tijdens de Partindag 2018 in Hilversum

Algemene Ledenvergadering tijdens de Partindag 2018 in Hilversum